Cercador per paraules clau
11 abril 2014

Bernat Gisbert, nou vocal de Comunicació, Joventut i Atenció a les Persones de l’EMD de Valldoreix

Gisbert substitueix a la vocal Laura Baldoví, que per motius personals, va deixar les seves responsabilitats com a membre de l’equip de govern de la corporació valldoreixenca, el passat mes de març.

L’acte de presa de possessió del nou vocal es va celebrar ahir a la tarda a la Sala de Plens de la Casa de la Vila de Valldoreix, on Bernat Gisbert va jurar el seu càrrec davant el president de l’EMD, Josep Puig, i la totalitat dels vocals que conformen el Ple de la Junta de Veïns de l’entitat. Tots els grups polítics amb representació a la junta de veïns van votar favorablement la incorporació de Gisbert i van voler felicitar-lo i encoratjar-lo en aquesta nova etapa.

En el seu primer parlament com a nou vocal de l’EMD de Valldoreix, Bernat Gisbert, periodista de professió, es va mostrar molt honorat pel nomenament i va manifestar que afronta aquest nou càrrec amb molta il·lusió i amb la responsabilitat de posar a disposició de la ciutadania de Valldoreix la seva experiència i els seus coneixements.

 

Tornar a Actualitat

Comparteix la pàgina

Facebooktwitterlinkedin

Notícies relacionades

16-10-2026

Ple d’octubre: compensació als usuaris del Complex Esportiu i protocol de resposta per pluges al Baixador

08-10-2026

L’Aplec de la Salut 2026 es mou a l’Envelat per evitar les restriccions de la PPA a Collserola

05-10-2026

Festa Major de Valldoreix 2026: L’àlbum de fotos

30-09-2026

Valldoreix inicia les tasques de manteniment de les 46 ha de franges contra incendis