Cercador per paraules clau
03 juliol 2015

Aquesta nit s’estrena el Cicle Cinema a la Fresca 2015

El cicle cinematogràfic de l’estiu a Valldoreix s’inicia avui amb la projecció de la comèdia francesa “La cage dorée”, que començarà a les 22:00 hores a la plaça del Casal de Cultura.

La primera proposta del cicle explica la història de la María i el José, que porten gairebé trenta anys vivint en un bon barri de París, en la porteria d’un elegant edifici. Aquesta parella d’immigrants portuguesos cau bé a tothom, s’han convertit en persones indispensables en la vida quotidiana de tots els que els envolten. El problema sorgeix quan  se’ls presenta l’ocasió de complir el desig amb el qual han somiat durant tant temps. Ara per fi tenen l’oportunitat de tornar al seu Portugal natal, però ningú vol deixar que marxin. Durant els 90 minuts de durada de la comèdia es podrà veure què seran capaços de fer els veïns i amics de la María i el José per retenir-los.

La segona proposta del Cicle de Cinema a la Fresca portarà a la plaça del Casal el film d’animació per a tota la família ‘The Lego movie’ que es projectarà el divendres 10 de juliol a les 21.45h i explica l’aventura èpica de l’Emmet, una figureta Lego poc preparada per a la missió que li encomanen: protegir el món del tirà que l’amenaça.

La tercera cita del Cicle de Cinema a la Fresca serà el divendres 17 i portarà a la pantalla de la plaça del Casal de Cultura el llargmetratge de ciència-ficció ‘Divergent’ que situa l’acció en un món futurista en què els joves de 16 anys trien a quina de les cinc faccions en què es divideix la societat pertanyen. L’adscripció es fa d’acord amb les seves virtuts personals. Les faccions són: Honestedat, abnegació, intrepidesa, amistat i erudició. Tris, la protagonista del film, però, no és com la resta.

L’edició 2014 del Cicle de Cinema a la Fresca de Valldoreix es tancarà el divendres 24 amb la projecció de ‘El metge’ film de l’adaptació de la novel·la històrica de Noah Gordon que es va convertir en un best-seller l’any 1986. Ambientada en l’Anglaterra del segle XI, narra la història de Rob Cole, un jove que es queda orfe al morir la seva mare. Aquesta circumstància l’anima a anar-se’n a Persia a estudiar medicina sota la tutela del doctor Ibn Sina.

Tornar a Actualitat

Comparteix la pàgina

Facebooktwitterlinkedin

Notícies relacionades

09-05-2025

Ple extraordinari de març: aprovada la promoció urgent del projecte de millora de l’EMV

29-04-2025

L’11è Cicle de Concerts a l’Aire Lliure de Can Monmany posa les entrades a la venda

17-04-2025

El ple d’abril homenatja el treballador Antonio Domingo i aprova les dues primeres modificacions pressupostàries de l’any

09-04-2025

Valldoreix enllesteix la campanya anual de poda de l’arbrat viari de la vila