Cercador per paraules clau
02 octubre 2015

L’EMD-Valldoreix enceta la segona fase de les obres d’adequació del parc del CAP Valldoreix

Amb un pressupost de més de 70.000 euros, l’obra servirà per millorar l’accés i l’estada de la ciutadania al parc, així com l’accés dels vianants a l’aparcament de CAP.

Amb l’actuació s’ampliarà la vorera on en aquest moment està ubicada la parada de l’autobús que dóna accés a l’equipament sanitari Valldoreixenc i s’eliminarà la illeta que ara separa l’espai de parada de l’autobús del passeig d’Olabarria. Durant els treballs també es construirà una rampa d’accés al parc, així com la instal·lació de mobiliari urbà i enllumenat públic.

Pel que fa a l’accés a l’aparcament del CAP de Valldoreix l’actuació també preveu la construcció d’una escala que salvarà el desnivell que existeix entre el passeig Olabarria i l’espai reservat per a l’aparcament de l’equipament. Els treballs actuaran sobre la marquesina on s’instal·larà enllumenat i es farà una previsió d’instal·lació d’una segona parada d’autobús.

El pressupost d’adjudicació de l’obra és de poc ments de 63.600 euros.

Tornar a Actualitat

Comparteix la pàgina

Facebooktwitterlinkedin

Notícies relacionades

14-09-2026

La Diada Nacional de Catalunya no falta a la seva cita amb Valldoreix i omple els Jardins 11 de setembre

03-09-2026

Valldoreix presenta la Festa Major 2026 amb la Colònia Montserrat com a pregoners

22-07-2026

Reobertes les dutxes del Complex Esportiu

20-07-2026

Ramon Segura Àlex Aguilar i Susana Casta, substitueixen el president de l’EMD durant les vacances d’estiu