Notícies > La PPA obliga a traslladar el Cicle de Concerts a l’Aire Lliure del Monmany al Ptge. Can Bord
Les restriccions del brot de pesta porcina africana (PPA) a Collserola han obligat a traslladar el 12è Cicle de Concerts a l’Aire Lliure de Valldoreix previst incialment a la masia de Can Monmany i que finalment tindrà lloc al jardinet del passatge de Can Bort, a tocar del recinte de l’Envelat. Amb tot la modificació de l’espai no altera el programa de concerts, que estarà protagonitzat per Manu Guix, Neus Plana Quartet i La Petita Simfonia.
El pianista Manu Guix serà el primer en pujar a l’escenari del cicle musical estival valldoreixenc i ho farà el 6 de juny a partir de les 21:45h amb la seva proposta de recital acústic. Per a la segona cita serà el torn del Neus Plana Quartet, que actuarà el 13 de juny a les 21:45h. El quartet, format per la mateixa Neus Plana a la flauta travessera, Carles Font al piano i teclats, Tomàs Pujol al baix elèctric i Antonio Párraguez a les percussions flamenques, oferiran la seva fusió de flamenc, jazz i música clàssica amb composicions originals.
La cloenda del cicle serà el dissabte 20 de juny a les 21:45h i anirà a càrrec de la Petita Simfonia d’Ensemble Pyrene, que convidarà el públic assistent a un viatge pel naixement de la simfonia des dels inicis amb Vivaldi, passant per Monn i Richter fins a arribar a Haydn i Mozart.
Entrades disponibles a: www.entrapolis.com