Notícies > Ple d’octubre: compensació als usuaris del Complex Esportiu i protocol de resposta per pluges al Baixador
El Ple de la Junta de Veïns de l’EMD de Valldoreix es va reunir ahir a la tarda a la Sala de Plens de la Casa de la Vila per celebrar la sessió ordinària del més d’octubre i que es va saldar amb l’aprovació de la totalitat dels punts portats a aprovació en l’ordre del dia del plenari.
La primera en aprovar-se va ser la moció de PP per a la compensació als usuaris del Complex Esportiu pel tancament de la piscina durant el mes de setembre que va comptar amb el suport de VOX i Junts per Valldoreix i el vot contrari de Valldoreix Plural, ERC, CUP i PSC.
Acte seguit va prosperar la proposta de VOX per a l’establiment d’un protocol de resposta a l’Avinguda del Baixador després d’episodis de pluja intensa. Hi van votar a favor, a més del grup proposant, PP i Junts per Valldoreix, mentre que els grups de Valldoreix Plural, ERC, CUP i PSC al govern es van abstenir.
També va rebre l’aval plenari la moció de Junts per Valldoreix per garantir l’accés a la documentació i la participació dels grups municipals en el procés de valoració de la Relació de Llocs de Treball (RLT) de l’EMD de Valldoreix. Van comptar amb el suport de PP i VOX i el vot en contra de Valldoreix Plural, ERC, CUP, PSC.
Igualment de Junts per Valldoreix va ser la proposta per donar compte al ple de totes les modificacions pressupostàries que afectin el Capítol 1-Despeses de personal i va comptar amb els mateixos suports de PP i VOX per aprovar-la, mentre que el vot de Valldoreix Plural, ERC, CUP i PSC va ser contrari.
Per acabar es va donar compte al Plenari dels Decrets de Presidència i Contractació des de l’1 de setembre i fins al 30 de setembre d’e 2026’enguany.