Cercador per paraules clau
14 juny 2018

Avui al Biblioaccés Vall d’Or: ‘La princesa i el pèsol’, un clàssic infantil per apropar els infants a la llengua anglesa

L’EMD de Valldoreix organitza aquesta tarda una lectura de contes infantils en llengua anglesa al Biblioaccés Vall d’Or, amb l’adaptació titellaire de ‘La princesa i el pèsol’, obra de l’escriptor danès Hans Christian Andersen.

 La biblioteca de Valldoreix acollirà avui un espai dedicat especialment a fer gaudir als nens i nenes de la vila amb la lectura de contes infantils en anglés. El Biblioaccés estarà obert a tota a la mainada avui a partir de les 17:15h amb un acte recomanat per a nens d’entre 3 i 7 anys, amb la companyia d’una persona adulta, en el qual els personatges prenen vida en un taller de titelles.

El relat escollit per l’equip del biblioaccés per divertir i alhora acostar als infants a la llengua anglesa és la famosa història de ‘La princesa i el pèsol’, del cèlebre i prolífic escriptor danès Hans Christian Andersen. El conte de fades de Christian Andersen té com a protagonistes a un príncep i a la seva mare, la qual vol trobar una princesa per casar-la amb el seu fill i garantir la descendència del regne. Per escollir la candidata perfecta pel seu estimat primogènit, la reina pensa una prova infal·lible amb què vol comprovar la delicadessa de les pretendents reials.

La iniciativa ‘Expliquem Contes’ és una idea de l’EMD-Valldoreix per apropar des de petits als infants valldoreixencs a la llengua anglesa al mateix temps que aprenen cultura a través de clàssics de la literatura infantil com l’obra de Hans Christian Andersen.

Tornar a Actualitat

Comparteix la pàgina

Facebooktwitterlinkedin

Notícies relacionades

20-06-2025

Ple de juny: nou vocal de la CUP, informe de la Síndica i constitució del patrimoni municipal de sòl i habitatge de Valldoreix

05-06-2025

Les entitats culturals i associacions veïnals ja poden sol·licitar les subvencions de Cultura

05-06-2025

Els divendres de juliol torna el Cinema a la Fresca a la plaça del Casal de Cultura

27-05-2025

La piscina del Complex, el Biblioaccés i el Casal de la Gent Gran, refugis climàtics d’aquest estiu