Cercador per paraules clau
25 setembre 2018

El 20è sopar popular de la Serreta-Bosc d’en Saladrigues aplega una setantena de persones a la Pl. de les Ones

La XX edició del sopar de germanor del barri valldoreixenc de La Serreta va ser tot un èxit de participació amb una ‘degustació’ d’àpats cuinats pels mateixos assitents i una emotiva cantada d’havaneres a càrrec del grup santcugatenc ‘Els Nois de l’Eixida’.

Els veïns i veïnes del barri de La Serreta van poder gaudir dissabte 22 del tradicional sopar de germanor organitzat per l’Associació de Veïns La Serreta-Bosc d’en Saladrigues. La vintena convocatòria de l’aplec va ser tot un èxit de participació i una mostra de la implicació de les veïnes i veïns en les iniciatives de l’associació veïnal del barri, que va escenificar el relleu de l’històric president de l’associació Carles Castro per Santi Gavaldà.

Els sopar va consistir en la degustació dels diversos plats preparats pels propis veïns aplegats al voltant de les taules i es va desenvolupar en un ambient de germanor, alegre i musical, on tothom va poder gaudir de l’actuació de ‘Els Nois de l’Eixida’.

La celebració va comptar amb l’assistència de la presidenta accidental de l’EMD-Valldoreix, Susana Herrada i l’alcaldessa de Sant Cugat, Carmela Fortuny. També hi van participar els vocals Joaquim Castelló i Elena Degollada i la tinenta d’alcalde de Sant Cugat, Susanna Pellicer.

 

Tornar a Actualitat

Comparteix la pàgina

Facebooktwitterlinkedin

Notícies relacionades

17-03-2023

El Dia Internacional de la Dona marca el ple de març de l’EMD de Valldoreix

15-03-2023

Prohibit fer foc al bosc: Valldoreix està des d’avui i fins al 15 d’octubre en període de risc d’incendi forestal

14-03-2023

L’Escola de Música de Valldoreix celebra 25 anys d’ensenyaments musicals a la vila amb un gran concert

13-03-2023

Valldoreix celebra el Dia de la Dona amb una obra teatral reivindicativa i caminant per la igualtat