Cercador per paraules clau
27 setembre 2016

El Molins de Rei, campió del 1er Torneig Internacional del Club Handbol Valldoreix

El Club Handbol Molins de Rei es va proclamar el passat diumenge campió de la 1a edició del Torneig Internacional del C.H. Valldoreix, que es va disputar el passat cap de setmana al Pavelló de Voleibol de Valldoreix. La final la van disputar el Molins de Rei i l’amfitrió el Club Handbol Valldoreix, que no va poder completar un cap de setmana gran per al club valldoreixenc amb una victòria al seu torneig. Amb tot, els verd-i-negres van plantar cara fins al final al Molins, que no va poder consumar la victòria fins als darrers minuts del matx. La diferència de categoria entre els dos conjunts no es va reflectir al terreny de joc, on la igualtat va ser la tònica dominant al llarg de tot el partit i on el valldu va mostrar la seva motivació per aconseguir endur-se el seu torneig.

El bon inici del Valldoreix que va acabar la primera part amb un resultat favorable de 12 a 8 no es va poder mantenir a la segona meitat, quan els molinencs van imposar la seva experiència per acabar enduent-se el matx per només 3 gols de diferència (18-21).

Malgrat la decepció de la derrota el president de l’Handbol Valldoreix, Pau Santos es va mostrar satisfet pel resultat de l’organització del torneig que ha qualificat d’èxit i ha avançat que el torneig tindrà continuïtat l’any vinent amb més equips i més dies de competició.

Tornar a Actualitat

Comparteix la pàgina

Facebooktwitterlinkedin

Notícies relacionades

02-12-2025

Pesta porcina africana: continuen les tasques de vigilància i senyalització per contenir el brot

28-11-2025

La màgia del Nadal aterra avui a Valldoreix amb la festa de l’Encesa de Llums

24-11-2025

Ple de novembre; urbanització de les Bobines, ocupació a l’Av. Vall d’Or i taxa de residus

21-11-2025

L’EMD de Valldoreix, inclosa al Pla de Xoc per a la millora d’Instal·lacions Esportives de Catalunya