Cercador per paraules clau
15 febrer 2022

Els actes multitudinaris tornen a Valldoreix per celebrar la gran festa del rei Carnestoltes

La vida social i cultural de Valldoreix va poc a poc sortint del llarg túnel del confinament i de les restriccions pandèmiques. Després de gairebé dos anys sense celebracions multitudinàries, per culpa de les limitacions de reunió de la Covid-19, la vila tornarà a sortir al carrer per gaudir de la popular festa de Carnaval. Tradicionalment el Rei Carnestoltes simbolitza l’esperit d’alliberament, de disbauxa i de diversió que enguany, amb més motius que mai, es tornarà a apoderar de la gent de Valldoreix per celebrar el sarau més despreocupat i transgressor del calendari festiu de la vila.

La plaça del Casal de Cultura tornarà a ser l’epicentre de la celebració del Carnaval a Valldoreix, el diumenge 27 de febrer a partir de les 11:00h, que comptarà amb l’animació musical del grup musical infantil The Penguins-Reggae per xics que presentaran el seu darrer disc ‘Quadern de bitàcora’. L’últim treball del grup santfeliuenc inclou dotze cançons marcades pel seu tradicional estil d’adaptar el cançoner popular als ritmes jamaicans. Amb ‘Quadern de bitàcola’ The Penguins s’embarquen a bord del vaixell Calypso i fan un homenatge musical al gran oceanògraf Jaques Cousteau, explorant a través de la música el meravellós món dels oceans i conscienciant sobre la importància de mantenir els oceans lliures de residus.

A banda del concert de The Penguins, el Carnaval de Valldoreix també celebrarà l’esperat concurs de disfresses i comparses i, com ja és tradició, la festa també servirà per fer entrega als guanyadors dels premis del Concurs de Carrosses de la Cavalcada de Reis.

 

Tornar a Actualitat

Comparteix la pàgina

Facebooktwitterlinkedin

Notícies relacionades

20-06-2025

Ple de juny: nou vocal de la CUP, informe de la Síndica i constitució del patrimoni municipal de sòl i habitatge de Valldoreix

05-06-2025

Les entitats culturals i associacions veïnals ja poden sol·licitar les subvencions de Cultura

05-06-2025

Els divendres de juliol torna el Cinema a la Fresca a la plaça del Casal de Cultura

27-05-2025

La piscina del Complex, el Biblioaccés i el Casal de la Gent Gran, refugis climàtics d’aquest estiu