Cercador per paraules clau
08 novembre 2016

La Unitat Mòbil d’Informació al Consumidor de la Diputació visita Valldoreix aquest dijous

L’equip tècnic de la unitat mòbil (UMIC) dóna resposta, gratuïtament, a les consultes i reclamacions que hi fan, de manera presencial, els ciutadans. La UMIC també s’encarrega d’atendre les consultes trameses telemàticament mitjançant la Bústia del Consumidor.

La furgoneta quedarà instal·lada a la plaça de l’Estació des de les 10:30 i fins les 13:00 hores, des d’on atendrà de forma gratuïta els veïns i veïnes de Valldoreix que s’hi apropin per buscar consell, solucionar dubtes i presentar les seves consultes i reclamacions. Les UMIC formen part del programa de l’Oficina Provincial d’Informació al Consumidor (OPIC) del Servei de Suport a les Polítiques de Consum de la Diputació de Barcelona, que dóna servei a Valldoreix com a ens adherit a la Xarxa Local de Consum.

A banda d’assessorar els consumidors, les UMIC també faciliten a la ciutadania material informatiu i donen consells sobre com estalviar en les factures d’aigua, gas i electricitat, les consultes més habituals, juntament amb les relacionades amb telecomunicacions i empreses de telefonia mòbil.

Tornar a Actualitat

Comparteix la pàgina

Facebooktwitterlinkedin

Notícies relacionades

02-12-2025

Pesta porcina africana: continuen les tasques de vigilància i senyalització per contenir el brot

28-11-2025

La màgia del Nadal aterra avui a Valldoreix amb la festa de l’Encesa de Llums

24-11-2025

Ple de novembre; urbanització de les Bobines, ocupació a l’Av. Vall d’Or i taxa de residus

21-11-2025

L’EMD de Valldoreix, inclosa al Pla de Xoc per a la millora d’Instal·lacions Esportives de Catalunya