Cercador per paraules clau
15 juliol 2016

L’EMD de Valldoreix guarda un minut de silenci en record de les víctimes de l’atemptat de Niça

Aquest migdia, a les 12:00h, davant de la Casa de la Vila de Valldoreix s’han aplegat els representants polítics i els treballadors de l’EMD-Valldoreix per guardar un minut de silenci per rebutjar l’atemptat terrorista de Niça i en memòria per les víctimes de l’atac jihadista.

El minut de silenci l’ha encapçalat el president Josep Puig i ha volgut mostrar el dolor i respecte de Valldoreix amb les víctimes mortals i els ferits greus, així com de suport i condol amb els familiars, amics i les persones properes a les víctimes. En aquest mateix sentit l’EMD-Valldoreix ha decretat tres dies de dol oficial a Valldoreix i tot el dia d’avui i durant el cap de setmana les banderes de la plaça Pompeu Fabra i de la plaça de Can Cadena, així com la de l’edifici de la Brigada d’Obres i Serveis de Valldoreix onejaran a mig pal.

D’aquesta manera la corporació valldoreixenca ha volgut donar l’últim adéu a totes i cada una de les 84 persones que ahir a la nit van perdre la vida en el tràgic atemptat de Niça i donar tota la força a les desenes de ferits greus per al seu total restabliment.

Tornar a Actualitat

Comparteix la pàgina

Facebooktwitterlinkedin

Notícies relacionades

24-01-2026

Ple de gener; futur del Monmany, reprovació al vocal de la CUP i fre a la modificació dels comptes

20-01-2026

Ja estan a la venda les entrades de La Continuada de teatre 2026

02-01-2026

Cavalcada de Reis 2026 a Valldoreix; recorregut, horaris i activitats

19-12-2025

La negativa de l’oposició a aprovar el pressupost 2026 marca l’últim plenari de l’any a l’EMD