Cercador per paraules clau
16 novembre 2021

L’EMD de Valldoreix i els Minyons Escoltes i Guies de Catalunya renoven el conveni de col·laboració

L’Agrupament Escolta Trementinaire de Valldoreix, conegut popularment com el Cau de Valldoreix, seguirà desenvolupant la seva activitat a l’espai NEC de la plaça de Casal de Cultura el propers 2 anys, després de la renovació de l’acord de cessió de l’equipament a que han arribat l’EMD de Valldoreix i l’entitat escolta. El conveni de col·laboració respon a la voluntat de l’administració valldoreixenca d’afavorir que les entitats que treballen amb infants i joves puguin desenvolupar la seva activitat d’educació en el lleure en equipaments públics de Valldoreix.

La presentació de l’acord, rubricat aquest dilluns pel president de l’EMD de Valldoreix, Josep Puig i el Comissari General de Minyons, David Gómez, ha comptat també amb la presència del vocal de Joventut de l’EMD, Bernat Gisbert i d’una representació del cau valldoreixenc.  L’entitat desenvoluparà la seva activitat tots els dimarts de 20:30 a 00:00h i els dissabtes de 15:30 a 23:30h.

La durada del conveni està estipulada inicialment en 2 anys i que es pot prorrogar en 2 anys més, per a una vigència màxima de 4 anys. Pel que fa al règim econòmic, l’acord no contempla cap cost per a l’ús de la instal·lació, però sí que l’entitat usuària s’haurà de fer càrrec del manteniment i bon estat de l’espai. L’EMD-Valldoreix, de la seva banda, es compromet a assumir en el seu pressupost les despeses derivades dels subministraments energètics i d’aigua al llarg de tota la durada del conveni.

Tornar a Actualitat

Comparteix la pàgina

Facebooktwitterlinkedin

Notícies relacionades

22-07-2026

Reobertes les dutxes del Complex Esportiu

20-07-2026

Ramon Segura Àlex Aguilar i Susana Casta, substitueixen el president de l’EMD durant les vacances d’estiu

17-07-2026

Ple de juliol; nou vocal de VOX, més seguretat al C/ Parc, millor recollida de residus i front comú contra els incendis

02-07-2026

El Cicle de Cinema a la Fresca 2026 omple de cine i crispetes les nits de juliol a la Pl. del Casal de Cultura