Cercador per paraules clau
11 juny 2018

L’EMD de Valldoreix rebrà avui al Valldoreix Futbol Club, nou equip de Segona Catalana

El Valldoreix FC afrontarà la pròxima temporada la 2ª divisió catalana, un ascens de categoria històric només 8 anys després de la fundació del club valldoreixenc.

El Club de Futbol Valldoreix puja de categoria després de proclamar-se campió de 3ª catalana el passat 27 de maig. La presidenta accidental de l’EMD-Valldoreix, Susana Herrada, donarà una benvinguda institucional a la Casa de la Vila i felicitarà oficialment la plantilla dels verd-i-blancs per l’excepcional fita assolida, juntament amb el vocal de Joventut i Esports Bernat Gisbert.

El Valldoreix ha signat l’ascens després d’endur-se la victòria per 1-4 al camp del Sant Ignasi a l’últim matx de la lliga. El recentment ascendit club tanca una exitosa temporada amb un balanç a la lliga de 78 punts amb 25 victòries, 3 empats i 6 derrotes. Aquesta gesta inèdita ha portat al Valldoreix FC al seu primer ascens a segona catalana desde la fundació del club el 2010 i jugarà per primer cop la segona divisió territorial a la temporada 2018/19.

L’equip de govern de Valldoreix té previst donar una merescuda enhorabona a l’equip valldoreixenc aquest vespre i mostrar un cop més el suport convençut i indiscutible de l’EMD de Valldoreix a l’esport de la vila.

Tornar a Actualitat

Comparteix la pàgina

Facebooktwitterlinkedin

Notícies relacionades

12-03-2026

Sol·licitud de llicències de plaques solars a Valldoreix: la moderació es manté durant el 2025

04-03-2026

8M a Valldoreix: totes les activitats del Dia Internacional de les Dones

20-02-2026

Ple de febrer; encomana de gestió del Baixador, calendarització de projectes i modificació del pressupost

17-02-2026

Valldoreix continua en alt risc pel brot de pesta porcina africana (PPA)