Cercador per paraules clau
29 novembre 2018

L’EMD entrega un reconeixement a Júlia Virno, guardonada amb un Premi Extraordinari de Batxillerat

L’equip de govern de l’EMD va entregar ahir a Júlia Virno, premiada per la Generalitat amb un dels prestigiosos Premis Extraordinaris de Batxillerat, un destacat reconeixement dels mèrits acadèmics de l’alumna.

La Sala de Plens de l’EMD-Valldoreix va acollir ahir al vespre un acte de reconeixement a la destacada tasca acadèmica de la valldoreixenca Júlia Virno Biosca, estudiant exel·lent de l’INS Arnau Cadell i guardonada amb un dels Premis Extraordinaris de Batxillerat de Catalunya el passat mes d’octubre.

L’acte va estar encapçalat per la presidenta accidental de l’Entitat Municipal, Susana Herrada, el vocal de cultura Joaquim Castelló, la vocal d’economia, Elena Degollada, i el vocal de Joventut, Bernat Gisbert, amb la companyia d’un professor i una professora de Virno, i dels seus pares. Herrada va entregar a l’estudiant valldoreixenca un gravat de l’escultura guanyadora de la I Biennal d’Escultura, ‘Madre Tierra’, obra de l’artista local ADOLF, com a orgullosa recompensa pel treball de l’alumna i pel beneficiós futur que enceta l’estudiant.

Tornar a Actualitat

Comparteix la pàgina

Facebooktwitterlinkedin

Notícies relacionades

01-07-2025

Valldoreix tria el cartell de la Festa Major 2025

30-06-2025

El Mercadet de Valldoreix fa 15 anys i es regala nova imatge i un vídeo reportatge

20-06-2025

Ple de juny: nou vocal de la CUP, informe de la Síndica i constitució del patrimoni municipal de sòl i habitatge de Valldoreix

05-06-2025

Les entitats culturals i associacions veïnals ja poden sol·licitar les subvencions de Cultura