Cercador per paraules clau
14 abril 2016

L’EMD retalla en 7 punts la ratio d’endeutament i assoleix el seu mínim històric

La ratio d’endeutament de la corporació de Valldoreix durant el 2015 se situa en un 16,57%, set punts inferior a la registrada l’any anterior, amb una xifra neta d’1,3 milions d’euros. Una altra dada molt positiva en l’àmbit econòmic és l’increment del romanent de tresoreria fins els 3,4 milions d’euros, que permeten a l’EMD destinar part d’aquests diners a inversions sostenibles. En concret es destinarà una xifra propera als 1,3 milions d’euros als projectes de millora de l’accessibilitat de l’avinguda de Mas Fuster (400.000 euros), les urbanitzacions de la plaça de Maria Sabater (330.000) i del camí de la Salut fins a l’autopista AP-7 (200.000), i la millora de la zona escolar i esportiva (241.000), entre d’altres.

Per assolir aquestes fites els factors més determinants han estat la renegociació del conveni econòmic amb l’Ajuntament de Sant Cugat,  el control de la despesa i l’increment en la generació de plusvàlues, fruït de la compra venda de propietats dins del territori de Valldoreix.

Tornar a Actualitat

Comparteix la pàgina

Facebooktwitterlinkedin

Notícies relacionades

29-04-2025

L’11è Cicle de Concerts a l’Aire Lliure de Can Monmany posa les entrades a la venda

17-04-2025

El ple d’abril homenatja el treballador Antonio Domingo i aprova les dues primeres modificacions pressupostàries de l’any

09-04-2025

Valldoreix enllesteix la campanya anual de poda de l’arbrat viari de la vila

04-04-2025

Valldoreix suma dos nous radars pedagògics a la senyalització viària per reduir la velocitat a la vila