Cercador per paraules clau
30 maig 2023

L’EMD treu a concurs 27 parades noves i vacants del Mercat dels Dissabtes a Valldoreix

L’EMD de Valldoreix ha publicat avui dimarts 30 de maig el procediment per a l’atorgament de 27 llicències, d’ús i aprofitament privatiu de la via pública, per a l’exercici de la venda no sedentària en el Mercat dels Dissabtes, ubicat al carrer Bruc i la creació d’una llista d’espera, de conformitat amb l’art. 15 de la Llei 18/2017, d’1 d’agost, de Comerç, Serveis i Fires. En concret, les parades que es treuen a licitació són: 7 destinades a alimentació (embotits, precuinats, vins i degustació…); equipament de la llar (ferreteria, perfumeria, tèxtil de la llar…); equipament de la persona (roba, calçat, bijuteria…); i altres productes com llibreria-papereria.

La tipologia de parades disponibles va des dels 3 metres lineals (parada més petita) als 10 metres (la més gran), passant per 5, 6, 7, 8 i 9 metres lineals, en funció del tipus de negoci i les necessitats de venda. Les adjudicacions de les parades tindran una durada mínima de 15 anys, a comptar des de la data de la seva adjudicació.

Totes les persones que vulguin participar en la convocatòria d’atorgament d’autoritzacions de venda no sedentària en el Mercat dels Dissabtes a Valldoreix ho poden fer a través del tràmit disponible a la seu electrònica de l’EMD de Valldoreix (https://www.valldoreix.cat/tramits/via-publica-i-mercadet/sollicitud-de-participacio-en-la-convocatoria-datorgament-dautoritzacions-de-venda-no-sedentaria-en-el-mercat-setmanal-dels-dissabtes-de-valldoreix/) o presencialment a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) situada a Rambla Mossèn Jacint Verdaguer, 185, en horari d’atenció al públic de dilluns a divendres de 8:00 a 14:00 h.

Tornar a Actualitat

Comparteix la pàgina

Facebooktwitterlinkedin

Notícies relacionades

05-06-2025

Les entitats culturals i associacions veïnals ja poden sol·licitar les subvencions de Cultura

05-06-2025

Els divendres de juliol torna el Cinema a la Fresca a la plaça del Casal de Cultura

27-05-2025

La piscina del Complex, el Biblioaccés i el Casal de la Gent Gran, refugis climàtics d’aquest estiu

23-05-2025

Ple ordinari de maig; aprovada la 5a modificació pressupostària de l’any i comiat de Xavier Humet