Cercador per paraules clau
02 novembre 2017

L’EMD-Valldoreix atura la seva activitat en suport al Govern de Catalunya i la Mesa del Parlament

L’activitat institucional de l’EMD ha quedat aturada durant un quart d’hora com a mostra de condemna a les actuacions judicials que s’estan duent a terme contra els representants de la Generalitat.

L’Associació de Municipis per la Independència (AMI) ha difós un comunicat a través del qual ha convocat als ajuntaments de Catalunya a una nova aturada a la que l’EMD de Valldoreix s’hi ha sumat per donar suport als càrrecs públics citats a declarar per l’organització del referèndum de l’1 d’octubre.

Gran part del personal s’ha concentrat a l’entrada del consistori valldoreixenc per mostrar el seu rebuig als processos judicials contra el Govern de la Generalitat i els membres de la Mesa del Parlament.

D’aquesta forma, la Casa de la Vila torna a mostrar-se ferma en la seva voluntat de defensa dels drets polítics i contra la repressió política i judicial que l’Estat està duent a terme durant aquests moments excepcionals que travessa Catalunya.

Tornar a Actualitat

Comparteix la pàgina

Facebooktwitterlinkedin

Notícies relacionades

27-04-2026

Oberta la convocatòria de la 21a edició del Premi Literari de Valldoreix

17-04-2026

Retirada del Bicitancat i fre a l’arranjament del camp de futbol al ple d’abril

16-04-2026

Diada de Sant Jordi 2026 a Valldoreix: la cultura i la tradició es donen cita al pati de l’escola Ferran i Clua

08-04-2026

Convocat el Concurs de Cartells de la Festa Major de Valldoreix 2026