Cercador per paraules clau
02 juliol 2018

Les obres d’arranjament de la façana exterior de l’Escola Ferran i Clua comencen avui

L’EMD de Valldoreix posa en marxa els treballs d’adeqüació de la façana exterior de l’escola, del gimnás del centre i de l’interior i exterior de l’edifici de parvularis amb les tasques de pintat dels espais durant els mesos no lectius de juliol i agost.

Amb l’actuació de condicionament l’EMD renovarà l’aspecte del centre i millorarà l’estada dels estudiants al centre escolar durant el curs vinent. Els treballs de pintura de l’exterior de l’Escola Jaume Ferran i Clua i el gimnàs, així com l’exterior i l’interior del parvulari, començaran a partir d’avui dilluns 2 de juliol i es desenvoluparan durant els mesos de juliol i agost, per no interferir amb el normal funcionament de les classes. La finalització dels treballs a finals d’estiu permetrà donar la benvinguda al nou curs escolar 2018/19 amb el centre totalment renovat. Les tasques serviran per completar l’actuació de pintat de les estances interiors del Ferran i Clua, executada durant el passat mes d’agost

L’àrea d’Obres i Serveis de l’EMD-Valldoreix farà la supervisió de les actuacions de l’equip de pintors que s’encarregarà de la renovació dels diferents espais educatius del centre. Els treballs tenen un cost previst proper als 40.000€ per dur a terme aquestes tasques de millora i condicionament.

 

Tornar a Actualitat

Comparteix la pàgina

Facebooktwitterlinkedin

Notícies relacionades

22-07-2026

Reobertes les dutxes del Complex Esportiu

20-07-2026

Ramon Segura Àlex Aguilar i Susana Casta, substitueixen el president de l’EMD durant les vacances d’estiu

17-07-2026

Ple de juliol; nou vocal de VOX, més seguretat al C/ Parc, millor recollida de residus i front comú contra els incendis

02-07-2026

El Cicle de Cinema a la Fresca 2026 omple de cine i crispetes les nits de juliol a la Pl. del Casal de Cultura