Cercador per paraules clau
08 gener 2024

Mor Josep Monells, fundador de l’Església Protestant de Valldoreix

L’Església Protestant de Valldoreix es va omplir el dissabte 6 de gener per donar l’últim adéu a Josep Monells, fundador i pastor, fins l’any 2016, del temple de culte protestant de Valldoreix. Nascut a Vilanova de Bellpuig l’any 1934, Josep Monells era veí de Valldoreix des de principis dels anys 70, on va morir el 4 de gener a l’edat de 89 anys.

Durant la seva dilatada trajectòria dedicada a predicar l’evangeli, Josep Monells, a banda de fundar la comunitat protestant valldoreixenca, va contribuir al creixement de les congregacions de Sant Boi de Llobregat, Castelldefels, Viladecans, Gavà i Barcelona, entre d’altres. A finals dels anys 60 al costat de la seva dona Pepa i la seva família, es va traslladar a Mèxic i als Estats Units per ser coordinadors del moviment Campus Crusade for Christ, actual Àgape, on va exercir diverses funcions, com ara Director Regional del Sud d’Europa. També va ser impulsor i director de l’Escola Evangèlica de Barcelona; President del Patronat de l’Hospital Evangèlic; impulsor i president del I Congrés Protestant de Catalunya.

Al llarg de meva trajectòria ha rebut diferents reconeixements, el darrer el Premi Memorial Àlex Seglers 2022, a Sabadell. DEP

 

Tornar a Actualitat

Comparteix la pàgina

Facebooktwitterlinkedin

Notícies relacionades

02-12-2025

Pesta porcina africana: continuen les tasques de vigilància i senyalització per contenir el brot

28-11-2025

La màgia del Nadal aterra avui a Valldoreix amb la festa de l’Encesa de Llums

24-11-2025

Ple de novembre; urbanització de les Bobines, ocupació a l’Av. Vall d’Or i taxa de residus

21-11-2025

L’EMD de Valldoreix, inclosa al Pla de Xoc per a la millora d’Instal·lacions Esportives de Catalunya