Dilluns, novembre 29, 2021
Traduir
Inici Tràmits Sol·licitud per la bonificació de l’IBI – Instal·lació de sistemes d’energia solar

Sol·licitud per la bonificació de l’IBI – Instal·lació de sistemes d’energia solar

Tresoreria i Gestió Tributària Iniciar tràmit

Descripció

Tràmit per la sol·licitud de la bonificació de l’IBI per la instal·lació de sistemes d’energia solar.

Quan es pot demanar? (Termini)

Durant tot l’any

Com es pot demanar?

Presencialment a l’Oficina d’Atenció Ciutadana de Serveis Tècnics situada a Rambla Mossen Jacint Verdaguer, 185 a través de cita prèvia trucant al telèfon 936742719.
L’horari d’atenció al públic és de dilluns a divendres de 8:00 a 14:00 h.

Electrònicament en els casos previstos a l’article 14.2 de la Llei 39/2015 o bé, si no es tracta d’un obligat d’acord amb aquest article, quant així ho vulgui l’interessat.

Tanmateix, quan no es tracti d’un obligat d’acord amb l’article 14.2 de la Llei 39/2015, la documentació es pot presentar per qualsevol dels mitjans previstos a l’article 16.4 de la mateixa llei.

Qui el pot demanar?

Qualsevol persona directament o mitjançant representant. En cas de representació cal acreditar-la documentalment.

Normativa

Preu / Taxa

Gratuït.

Termini màxim de resolució

El termini màxim és de tres mesos amb caràcter general.

Sentit del silenci

Per la naturalesa del tràmit no es contempla.

Servei responsable

Departament d’Urbanisme, Obres i Serveis

Documents a annexar juntament amb la instància

  • Factures i justificant de pagament de la instal·lació
  • Contracte de manteniment per un mínim de 2 anys
  • Certificat final d’obra
  • Justificació de que la instal·lació tingui com a mínim una producció elèctrica per autoconsum del 50% de la despesa energètica anual de l’habitatge on estigui instal·lada

Protecció de dades

Us informem que les vostres dades seran tractades per l´EMD de Valldoreix com a responsable del tractament, per tramitar la vostra sol.licitud. El tractament està legitimat per l’exercici de les funcions públiques pròpies de l’EMD. Les vostres dades seran conservades com a part dels procediments administratius de l´Entitat. Les vostres dades no seran cedides a tercers excepte que sigui necessari per portar a terme el tràmit sol.licitat, d´acord amb la legislació vigent. Per a més informació consulteu la nostra política de privacitat, dins l´apartat Protecció de Dades publicat a la nostra web.

Així mateix us informem de la possibilitat d’exercir els vostres drets d’accés, rectificació, supressió, oposició i limitació de les dades mitjançant la remissió d’un escrit dirigit a l´EMD de Valldoreix, Atenció Ciutadana, Rambla Mossèn Jacint Verdaguer 185, 08197- Valldoreix, indicant “Ref. Protecció de Dades” o bé exercir el vostre dret a través de la Seu Electrònica. De la mateixa manera, en cas de considerar que els vostres drets han estat vulnerats us podreu dirigir a l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (www.apdcat.gencat.cat).

Tradueix »